Friday, November 28, 2008

jepara oh jepara ...


i went to jepara today,i want to meet my friend josef bcz he offering me to secretary job in his office.i was in jepara with astrid,we arriving jepara on yesterday evening.we sllep in josef house joglo.i'm not take that secretary job bcz its far from semarang n i think its not really good for me.i also met my friend cedric france.i enjoying my day in jepara,i love it,really.i can see the sunset.

when i see the sunset then i remember Nick,usually i go to jepara with him,always,n now i'm alone...i feel guilty..really..i'm crying,sunset remembering me all the memories.

i take travel this evening.i was crying in the travel,i listening my favorite song, Sempat Memiliki by Yovie n Nuno:

Aku hancur,kuterluka..

Namun engkaulah nafasku

Kau CINTAKU meski aku bukan dibenakmu lagi

Dan kuberuntung sempat memilikimu...


aku menangis disepanjang jalan...apalagi Nick says "no way back" semakin aku mengerti,aku tlah kehilangan dia selamanya...oh my Godness,kapan aku bs melupakan semua ini????aku sudah putus asa,cinta..oh..cinta..
besok pagi aku mau datang ke kantor Uday,take a look for assistant merchandiser job.hope all ok.malam aku ada appointment dgn Fabian jg krn dia minta aku teach him bahasa.tp blm tau,aku msh tunggu kabar.semoga deal.Cedric n Anthony mau k semarang n mungkin aku pergi dugem sm mereka jg,blm tau..RL

No comments: